سفارش ها و بازگشت

ثبت سفارش

امکان ثبت سفارش در ینزو در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد .کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در ینزو به وسیله ارسال شناسه سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند. ینزو در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ینزو به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ینزو محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری نخواهد بود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ینزو محفوظ است. بعد از ثبت تمام سفارشات از طرف تیم پشتیبانی ینزو کد سفارش به مشتریان پیامک می گردد که مشتری میتواند از این طریق کالای خود را ردیابی نماید.

ضمانت تعویض ۷ روزه

جهت ارائه خدمات پس از فروش مطلوب ، ینزو با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود ، این امکان را فراهم نموده تا کلیه کالاها(در صورت خرابی، ارسال اشتباه از لحاظ سایز، رنگ و مواردی که با انتخاب مشتری در زمان سفارش مغایرت داشته باشد) تا ۷ روز پس از دریافت، امکان تعویض داشته باشند .لازم به ذکر است که مشکلات اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش ینزو کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود مشکل، سفارش مشمول استفاده از خدمات فوق می‏‌شود. توجه داشته باشید که این سرویس، اشکال‏‌هایی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود. آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس ضمانت تعویض۷ روزه ینزو ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط ینزو دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده یا مشکل دار به اتمام رسیده باشد ، و ینزو امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، مبلغ سفارش به حساب خریدار واریز خواهد شد .

مطابقت محتوای سایت با محصولات

صداقت ، مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است . ما در ینزو با این جمله زندگی می کنیم . تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقاً مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقاً همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .اگر محصول ارائه شده توسط ینزو دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

قیمت گذاری

در قیمت گذاری کالاهای موجود در ینزو تمام تلاش بر این است تا قیمتها مطابق و یا کمتر از قیمت کالاهای مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت‌‏گذاری در ینزو بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. بدین منظور سیستم خرید مستقیم از کارخانه ینزو با حذف واسطه ها سعی در رعایت حقوق مثرف کننده و کاهش قیمت و هزینه ها دارد. مزید استحضار تمامی قیمت گذاری و تخفیفات ارایه شده بصورت مستقیم توسط کارخانه/ تولید کننده در وب سایت ینزو اعمال می گردد از این رو ینزو در سیاست قیمت گذاری دخالتی نداشته  ولی سعی ما بر این است تا در حد امکان کالاها را ارایه تخفیف بیشتر و کاهش حاشیه سود با قیمتهای پایین تر از قیمت بازار در ینزو عرضه کنیم .

رویه‌های بازگرداندن کالا

در صورتیکه کالا از لحاظ ظاهری سالم بوده ولی دارای اشکال فنی  باشد. خریدار ظرف ۲۴ ساعت می بایست با خدمات مشتریان تماس حاصل نماید.

در صورتیکه با راهنمایی  خدمات مشتریان ینزو مشکل بر طرف نگردید مشتری عکس کالا را سریعاً برای خدمات مشتریان ارسال خواهد نمود و کد پیگیری دریافت خواهد کرد و در صورت نیاز جنس را توسط پست پیشتاز به آدرس: شیراز – صندوق پستی ۳۹۷-۷۱۸۵۷ ارسال می نماید.

 

 اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به ینزو اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مرکز خدمات مشتریان  ینزو بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان ینزو از طریق تلفن، ایمیل، کانال تلگرام اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ینزو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان ینزو از طریق تلفن، ایمیل، کانال تلگرام اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ینزو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری نداشته باشد.ولی مشتری مایل به تعویض کالا باشد.

مشتری می تواند پس از هماهنگی با خدمات مشتریان ینزو (در صورت قبول کارخانه فروشنده) و با قبول هزینه پستی ارسال و دریافت، کالای خود را تعویض نماید.

 اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
تا زمانی که پیام تاییدیه خرید کالا به مشتری ارسال نگردد امکان استرداد وجه به مشتری امکان پذیر خواهد بود ولی پس از این مرحله و سفارش گذاری از کارخانه این امر میسر نخواهد بود.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد خدمات مشتریان اطلاع داده شود.

 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به ینزو اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ینزو تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
پیشنهاد می گردد در خصوص لوارم برقی؛ شکستنی و گران قیمت، در زمان سفارش گذاری، ارسال کالا توسط شرکت های حمل و نقل معتبر DHL, Aramex, Ems انجام پذیرد که برای این کار مشتری می تواند آنرا از ینزو درخواست نماید.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ینزو بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به ینزو ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کارخانه بازگردانده شود.

**توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد ینزو در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت ینزو در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ینزو جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را در کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ینزو امکان تست آن را داشته باشند.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته  و یا از طریق کانال تلگرام ینزو ارسال کنید.
– اگر ساکن شیراز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با ینزو تماس بگیرید.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
استان فارس- شیراز – صندوق پستی ۳۹۷-۷۱۸۵۷

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ینزو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ینزو است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ینزو ارسال شود.
– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ینزو ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

– کارشناسان خدمات پس از فروش ینزو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان ینزو تایید شود،کالا تعویض خواهد شد. بدیهی است به دلیل تامین مستقیم از کارخانه سازنده این امر زمانبر خواهد بود
— پس از دریافت و پذیرش کالا توسط ینزو ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد.
– کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت ینزوهستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۷۲ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
— ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش ینزو است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

– با شماره تلفن ۰۷۱۳۸۳۲۱۰۵۶ –۰۲۱۲۸۴۲۵۶۹۵ خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از طریق کانال تگرام به آدرس Yensso_sales@ درخواست خود را مطرح فرمایید
درخواست بازگشت کالا را چگونه ثبت کنید؟
به منوی( حساب کاربری – سفارش ها –استرداد سفارش من) مراجعه فرمایید و در این قسمت عکس مشکل/ ایراد را پیوست نموده و توضیحات خود را به صورت کامل بیان نمایید
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.