فروشگاه اینترنتی بنگ گود Banggood

همان طور که می دانید تبادلات آنلاین روز به روز در جهان در حال افزایش است و با استقبال زیادی روبرو شده است. در چند سال اخیر با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین روش‌های جدید پرداخت، این امکان بوجود آمده است که بسیاری از نیازهایمان را از طریق درگاه‌های خرید و فروش بر طرف کنیم. سایت بنگ گود نیز با هدف تسهیل امر خرید و فروش آنلاین در سراسر جهان در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد.

سایت و فروشگاه بنگ گود Bang Good از جمله سایت های معروف و معتبر در زمینه فروش محصولات به صورت آنلاین واقع در کشور چین می باشد که محصولات خود را در سطح بین المللی به خصوص سایت آمازون عرضه می نماید. شعار فروشگاه بنگ گود، عرضه کالا با مناسب‌ترین قیمت ممکن است. دسته بندی محصولات  این فروشگاه شامل لوازم جانبی ، تلفن همراه، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لباس، زیبایی و بهداشت، جواهر، ساعت و … می باشد. سایت بنگ گود از معدود سایت هایی است که هنوز امکان ارسال مستقیم محصولات خارجی  را با هزینه بسیار پایین را به ایران فراهم میکند (مدت زمان ۱۴تا۳۰ روز کاری در  ارسال استاندارد  Standard Shipping ) از این روی مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته است. شرکت بنگ گود (Banggood) تقریبا به همه کشورها در سراسر دنیا  به جز ۴ کشور سودان، یمن، سوریه و چین خدمات ارائه می دهد. سایت بنگ گود  محصولات را از انبار مرکزی خود می فرستد و مانند سایت علی اکسپرس  فروشندگان به صورت مجزا فعالیت ندارند و اکثر محصولات انتخابی شما در یک بسته ارسال می شود .

محصولات سایت بنگ گود Banggood

محصولات سایت در دسته بندی های مختلفی همچون گوشی های تلفن همراه و متعلقات، لوازم و وسایل الکترونیکی، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و لوازم جانبی کامپیوتر، ابزار آلات موسیقی ، ابزارو لوازم مورد نیاز برای خانه و باغ ، جواهرات و ساعت، هدیه برای مناسبت ها و روزهای تعطیل، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزار و پوشاک ورزشی و اسباب بازی ها برای سنین مختلف کودکان و… ارائه می شود.

در این مرحله به صورت خودکار وارد صفحه انتخاب کالا می شوید. همان طور که می بینید در قسمت بالای بعضی اجناس کلمه Off درج شده که نشان دهنده پیشنهاد تخفیف سایت بنگ گود  برای آن محصول است. پس از انتخاب بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید.

Top Brands : در این منو شما می توانید با خیالی آسوده برندهای معتبری که توسط سایت بنگ گود پیشنهاد شده است را انتخاب بفرمایید.تاپ برندها بر اساس معیار های مانند کیفیت، رضایت مشتریان، ارسال سریع و به موقع کالا، خدمات پس از فروش و … ارزیابی می شوند.

Flash Deal: محصولات پیشنهادی و عمدتاً با تخفیف بالاست که بنگ گود به شما پیشنهاد می کند.

راهنمای صفحه خرید:

پس از انتخاب محصول مد نطرتان شما در این صفحه عموماً می توانید Reviews(نظرات کاربران)، Questions & Answers (پرسش و پاسخ ها)، Product ID: کد انحصاری محصول مشابه ASIN در سایت آمازون، Price: قیمت، Warehouse: انبار ارسال کننده کالا، Size: سایز، Color: رنگ، Shipping: روش حمل و نقل کالا اعم از زمان بسته بندی، زمان ارسال، نوع سرویس پستی و Quantity: تعداد را مشاهده و انتخاب بفرمایید.

شما می توانید در پایین صفحه بالا جزییات دیگری را مشاهده نمایید:

 ۱- Product details: جزییات محصول اعم از جدول سایز بندی، مشخصات محصول، انواع تصاویر و…

۲-Shipping & Payment: روش ارسال و حمل کالا به همراه مدت زمان و هزینه های مربوطه

۳-Reviews: بازخورد نظرات و امتیاز کاربران به همراه تصاویر واقعی ارسالی از مشتریان

آیا می توان پس از خرید، یک محصول را بازگرداند؟

قانون Banggood 3 Days ، امکان بازگشت اقلام و محصولات خریداری شده را با دریافت یک بازپرداخت جزئی برای شما فراهم کرده است که این مبلغ شامل بازپرداخت وجهی است که پرداخت کرده اید منهای هزینه های حمل و نقل که بر عهده مشتری می باشد و معمولاً هزینه بالایی برای ما ایرانیان دارد و مقرون به صرفه نیست.

جستجو می تواند بر اساس اسم محصول مورد نظر باشد، یا نگاه کردن به صفحه حراجی ها، یا انتخاب بر اساس گروه ها و دسته بندی های مختلف موجود در سایت باشد. پس از آن به هر روشی که محصولتان را پیدا و انتخاب کردید، می بایست لینک محصول را به همراه گزینه های مربوطه مانند رنگ، سایز و… نشانی پستی آن را در سامانه ثبت سفارش ینزو تکمیل نمایید تا در ۴۸ ساعت آینده هزینه نهایی اعلام گردد.

سعی کنید محصولات خود را از فروشندگان معروف که دارای feedback مثبت و تاپ برند (Top Brand  )هستند انتخاب کنید و بیشتر محصولات را از یک فروشنده بخرید. در صورتی که از چند فروشنده خرید کنید  محصولات به صورت مجزا ارسال می شود.