ینزو تعهد دارد تا در حد توان از حریم شخصی کاربر دفاع کند و در همین راستا، تمام تکنولوژی مورد نیاز برای امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه می دهد. ینوز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

قوانین رعایت حریم شخصی

همه مطالب موجود در سایت و هر یک از خدمات و محصولات ینزو ، مانند متن، لوگو، آیکون دکمه، تصاویر ، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط ینزو جزئی از اموال ینزو محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار ینزو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ینزو محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط ینزو و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار ینزو است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت ینزو و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به طور کامل برای ینزو محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات ینزو ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ینزو برای ارتباط با کاربر، پایگاه رسمی این سایت یعنی yenzzo.ir است. ما تنها از طریق ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس می‌‏گیریم و البته از طریق شبکه های اجتماعی ینزو از قیبل تلگرام،فیسبوک ، اینستاگرام ، توییتر ، گوگل پلاس و پینترست نیز می توانید از محصولات و خدمات ینزو مطلع شوید .

اطلاعات کاربران

ینزو برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های ینزو قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد. از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام ، شماره تماس و ایمیل برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

لغو عضویت در خبرنامه

برای لغو عضویت در خبرنامه ینزو ، شما به سادگی می توانید با کلیک بر “لغو عضویت در خبرنامه” در پایان هر ایمیل، عضویت خود را در خبرنامه لغو کنید.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش پوشاک و کفش

– به دلیل اینکه تمامی محصولات ارایه شده در سایت Yenzzo.ir مستقیماً از خارج از کشور و توسط خود کارخانهو یا نماینده فروش تولید کننده به ایران ارسال می گردد. عودت و مرجوعی کالا تنها در صورتیکه جنس خراب، پاره، زدگی داشته و یا سایز و یا رنگ انتخابی به اشتباه فرستاده شده باشد؛ امکان پذیر هیت از این رو مشتری باید در انتخاب سایز خود نهایت دقت را انجام دهد و از کارشناسان خدمات پس از فروش ینزو کمک بگیرد.

به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش  یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت

– اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و ینزو مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
– ینزو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه ینزو در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– ینزو نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت ینزو ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب -‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و ینزو مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین ینزو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه ینزو در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، ینزو صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.
– ینزو نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد.