[accordion]

[accordion-item title=”به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟”]

کالا با پست بین المللی انتخاب شده توسط مشتری در زمان سفارش ارسال شده و درب منزل مشتری تحویل داده می شود.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟”]

هزینه ارسال کالا بر اساس نوع ، وزن و شرکت پست انتخابی مشتری محاسبات شده و در فاکتور ثبت خرید ثبت می شود

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟”]

هم اکنون چنین سرویسی موجود نمی باشد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟”]

سفارش ثبت شده بستگی به کشور مبدا و شرکت پست انتخابی مشتری دارد که معمولا  بین ۴۰ تا ۵۰ روز کاری زمان می برد.در بعضی از موارد به دلیل تاخیر گمرک در ترخیص کالا این زمان تا ۶۰ روز کاری نیز طول می کشد که جهت جلب رضایت خاطر مشتریان در صورت تاخیر تا ۶۰روز کاری، به درخواست مشتری نیمی از هزینه کالا قابل عودت می باشد. در صورتیکه زمان تحویل بیش از ۶۰ روز طول بکشد به درخواست مشتری امکان عودت کل مبلغ پرداختی امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است پس از رسیدن کالا این امر به استحضار مشتری رسانده خواهد شد تا درخصوص دریافت و یا عدم دریافت کالا تصمیم گیری نماید.بدیهی است درصورت تمایل مشتری به دریافت کالا، قیمت با همان مبلغ خریداری شده قبلی(پس از کسر تخفیف و هزینه حمل و نقل)  صورت می پذیرد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟”]

بله ، تمای شرکت های پستی دارای کد رهگیری مرسوله می باشند که پس از سفارش در اختیار شما قرار می گیرد و نیز در پنل سفارش خود می توانید وضعیت سفارش را پیگیری کنید.

همچنین می توانید از سایتهای https://www.17track.net/en , https://global.cainiao.com ,  http://gonderitakip.ptt.gov.tr نیز آخرین وضعیت سفارش کالا را پیگیری بفرمایید.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟”]

شما به صورت اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت ، روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ینزو ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟”]

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ینزو امن است؟”]

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از ینزو که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

۱) با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

۲) قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

۳) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا برای خرید از ینزو، حتما باید در سایت عضو باشم؟”]

خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی ینزو برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :

۱) امکان ارسال خبر نامه

۲) بهره مندی از تخفیفهای ویژه

۳) اولویت ارسال اجناس محدود

۴) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید

۵) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟”]

بلی، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟”]

بله، ثبت سفارش امکان پذیر است و امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضا(در صورتی که از طریق انتخاب گزینه «به من اطلاع بده» تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی کالا اعلام کرده باشید) نیز وجود دارد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟”]

بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟”]

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،sms و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا همه کالاها، شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟”]

بله، همه کالاهای فروخته شده توسط ینزو شامل مهلت ۷ روزه گارانتی تعویض (در صورت وجود اشکال فنی در کالا )می شوند ، طی ۷ روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه می‏‌شود، ینزو آن کالا را با کالای دیگری تعویض می‏‌کند و در صورت خواست مشتری هزینه آن برگشت داده میشود( فقط در موارد خواص). برای اطلاعات بیشتر به صفحه “روش بازگرداندن کالا” مراجعه کنید.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟”]

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟”]

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان ینزو در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری می نمایند .

[/accordion-item]
[accordion-item title=”اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟”]

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود .

[/accordion-item]

[/accordion]

[support-system-faqs]